Followers

Translate

Free Counter

Wednesday, 31 October 2012

kahwin

asal cite jer psal kawen .. mesti ku dok teringat ~~ agak agak aku bile lagi ?? haha  .. gurau jer ..tongue klau boleh taknak la kawen dulu .. yela . ade banyak lagi yang aku perlu buat .smile
boleh dikatakan almost semua kekawan sekolah dulu dah kawen .  and hujung tahun ne kawan sekerja plak yang dah nak kawen .. weww~~ mesti best kan . dan nervous kan?? hahha . yela .. kawen kan .. mesti perasaan tu macam macam ade .. tapi sweet giler la bila dok nengok kekawan kawen .. heart
ade jugak kekawan yang lain dah ade anak tau .. jealous nyer .. dah la comel comel jer  .. haishh .. geram dibuatnyer ..upset kadang tu tengok dorang dah ade anak .. rse cam nak jugak ade anak .. tapi .. masalah nyer .. bapa nye sape?? hahaha .. nak ambik anak angkat .. dah mampu ker aku ne nak sara anak nanti .. perangai sendiri pun masih kebudak budakkan curly lips .. makan mnum pun masih mamy yang sediakan .. tongue
pape pun .. aku tetap harapkan yang terbaik buat dorang semua .. berbahagialah selalu .. yela .. kot kot giliran aku plak pada masa akan datang kan?? hahahahah ..