Followers

Translate

Free Counter

Wednesday, 29 June 2011

TRUST

kepercayaan yang kita telah berikan telah dikhianati begitu saja.lepastu,minta maaf and kte lupakan sje.ambui.bnyak senang la lu??'lu ingat wa senang2 mau lupa itu macam saja ka?' ayat cikai.hahha.yes.topik aku ari ni.
aku pernah percayakan seseorang.yes.aku percayakan dia sangat.kira sehabis aty la.hu! -.-
tapi then,wa kene khianat beb.lahanat!haktuih. -.-
aku pernah bagitau.sekali lu tipu wa,wa mau picaya lu pun susah ma..bukan wa orang yg tidak
pemaaf.tapi.solie-solie lu,wa memang tlimak la.cuma itu,wa tidak dapat bagi lu peluang lagi mau ambik wa punya kepicayaan lagi.itu saja.THANK KIUK!
that why,lain kali.jangan sesekali hilangkan kepercayaan seseorang terhadap diri kamu.insaf-insaflah.
TRUST means for US ok?
trUSt
see? get it.?
but now ., solie-solie lu pun.wa tidak dapat tolong lu lagilah.kepicayaan wa suda musnah.hancur.sekian.

p/s:
picaya: percaya
lu: awak
wa: saya
solie: sorry