Followers

Translate

Free Counter

Thursday, 23 June 2011

LAWAK

tengahari tadi lepas makan tengahari tuu.aku balik ler masok ofis.macam biasa pegi tempat aku tu dan duduk.lepastu,suddenly jer tau,sekuriti yg memang slalu borak2 dengan aku cete2 pa semua kan,datang kat aku.nak pinjam bnda yg dia suruh aku bawa tu.aku pun selamber kte 'alamak!aku lupa nak bawa la barang yg kau suruh tu.'sambil tu aku senyum2 tapi masih jer aku buat ada unsur-unsur serius.haha.then.sekuriti tu semacam hampa.duduk tempat dia balik.aku pun ape lagi klua kan benda yg dia pesan tu dgn slamberrrrrr je.ngahaha.terus dia senyum.LOL!aku pun tnye la knape dia minta aku bawakan jarum dan benang tu?dia pula selamba je jwb.'seluar aku koyak',sambil senyum2 malu (agaknye la).aku apelagi dah aku memang gila ketawa.secara tak langsung aku kahkahkahhhh depan dia.hahahhaha.lawak okei?lagi satu dia siap tunjukkan bhgian yg koyak tu(tepi kaki dia blah kanan).and yg unik nyer.sementara dia tunggu aku bawakan jarum tu untuk dia jahitkan seluar dia tu,sekuriti ni pkai stapler klipkan bhgian yg koyak tu.ngahah.cmne lah tak lawak kan?tyme dia buka sluar...opppss!bukan depan aku okei,tapi kat tndas.lucky dia ada seluar yg dia pinjam jap dari kak B sbelah.,dah suruh anty cleaner tolong jahiitkan seluar dia tu.aku memang tak pupus-pupus jer ktawa kan dia.hahaha.emejin bah.pkai stapler klipkan seluar dia tu.LOL!