Followers

Translate

Free Counter

Tuesday, 14 June 2011

dunia

bercakap tentang dunia.macam2 berlaku.pelbagai cerita dan topik2 hangat dibicara.
dunia makin maju dan serba moden,tapi otak?fikiran manusia?maju ker?moden ker?
tengok surat khabar.penuh dengan kes bunuh diri dan pembunuhan.maju ker?moden ker?
lagi dasyat kes bapa rogol anak sendiri.ank kandung tuuu~ bukan anak tiri.wt$%!@#*& !!!
hello?sekolah berlambak2 malah bertingkat2 tapi.bila ada kemudahan macam tu ada pulak
yang malas nak gi sekolah nak belajar.nanti dah tua2 sok baru sedar.baru nak terfikir knape
lah dulu aku tak nak sekolah?sooo?masa tu dah terlambat dah.byebye jela.tak guna lagi
nak fikir bnyak2.too late.harap maaf. -,-
manusia.dah memang sikap dan perangai kita yang hidup ni macam2 ada.just like astro.haha
dunia.bumi nampak jer tenang dari luar angkasa.tapi hm~ penuh dengan ragam yang ntah
kita pun tak dapat nak faham.fikirlah.cuma renung2kan balik.apa guna klau dunia kita maju
dan moden tapi otak kosong?