Followers

Translate

Free Counter

Monday, 20 June 2011

coretan HATI

hari ni hari ke-empat hati aku telah dikecewakan dan dihancurkan.perit.sakit sangat!mungkin aku tak seseksa ni klau perpisahan itu bukan atas dasar wujudnya orang ketiga.yup!memang.aku rasa sedih sangat.even aku rasa macam nak bunuh jer perempuan tu.tapi aku tahu.aku tak boleh nak salahkan perempuan tu sangat kan??kalau yang laki tu tak layan tak mungkin semua tu akan berlaku kan???hmm.now.the boy beggin me..kate nye nak turn back!yes!betol.saya sayang awak sangat.saya bagi seluruh hati perasaan cinta saya pada awak.tapi ingat!ONCE awak lukakan saya.curangi saya.susah untuk saya nak maafkan awak.susah.!awak tak akan pernah faham,perasaan saya sekarangkan?awak kate awak berdua cuma kawan.


klau macam ni bunyi mesej nyer.kawan ker?hm..lebih2 lagi sampai awak kte nak pinang
dia.sedangkan baru semalam awk kenal dia.awak?awak tahu tak macam mne perasaaan saya?sampai hari ni klau saya ingat danbaca balik msej awak berdua tu saya nangis tau.sampaikan hati awak?habis tu kenapa awak sekarang nak minta balik??awak dulu pernah kte takkan duakan saya.tapi ... ?dah ada satu mesej tu awak kte ada "perempuan" yg kacau awk.tapi awk bukan bgtahu saya,awk bgtawu perempuan tuu..and tahu pula kan perempuan tu kte "perempuan" yg kacauawak tu desperate sangat.hm!habis tu dia sampai merampas awk dari saya tu tak kiredesperate ker??sayangs..kalau lah saya tak pernah percayakan awak,mungkin saya takperlu susahkan diri.menyeksa diri kan?awk kte nak betulkan keadaan.awk tak rse macam dah terlambat ker?awk kte tak nak lukakan hati saya.tapi bukan awk dah buat ke?
emmm.takpelah sayangs..saya relakan dengan hati yg berat.biarlah klau awk rse dia cinta
sejati awk yg awk bru kenal semalam.bru jer putus awk dah dpt penganti kan?
tu jer saya nak kte kat awk.sekarang awk buat saya macam ni.tapi suatu hari nanti tak mustahilkan?suati hari nanti org pula akn buat awk mcm saya.
klau awk jadi pinang dier nanti.tak perlu lah nak jemput saya.,takut membazir.jemput pun tak pasti juga saya nak dtg ke tak..