Followers

Translate

Free Counter

Saturday, 4 June 2011

berangan

disebabkan aku tak dapat nak tido mlm ni.jadi aku pun berangan-angan.
aku berangan kan sesuatu yg aku rse sgt sweet dan harus aku kongsikan ngan korang.

aku berangan seandainya ada :

1. sorang jejaka melamar aku untuk menjadi kekasihnya dgn seutas rantai.
tak kesahlah rantai tu mahal ke tak..i trima.haha.
2. hadiahkan aku teddy yg besar dgn senyuman si dia yg boleh buat aku cair habissss!
3. memujuk aku dgn aiskrim and kitkat.whahaha.
4. suka bagi surprise.sebab aku org yg cepat bosan.hehe.
5. tiap minggu bg aku love notes.klau boleh hari2 lagi bgus.haha

haa.see?sweetkan?agk2 boleh jumpa tak org cmni.hahahah