Followers

Translate

Free Counter

Monday, 9 May 2011

rasa cemburu

tgk title tu pun dah twu kan kan ? semua orang ada perasaan cemburu . kalaau cemburu for ur partner tu perkara biasa . memang biasa sgt berlaku . xhairan pun . but . aku paling tak suker dengan orang yg cemburu kan apa yang org lain ada . semacam "u got it i got it too". faham tak ?? ape yang org tu ada dia mesti ade juga . tak kire la dari segi ape . harta benda ker .? or segi gaya hidup . pheww ! truely aku rimas dgn org yg macam ni . semacam jibeiii !! penat jer nak layan kerenah nyer . adoi ! nak atasi org pun tgk2 la kemampuan diri sendiri . jangan nak main redah jerr~ bak kata nadia af5 . hA-hA . bila org kerja pangkat tnggi dia nak juga . siap kate "aku patut lebih layak dari dia" . oohh emm gee ! kau cemburu ? kau dengki ? hoh ! hey ! ada aku kesah ker ? ur life suka aty kau la .? juz be urself la . jngan nak busybody sgt . tak rase buang mase ker asyik2 nak cemburu kan org lain . belajar lah untuk bersyukur dgn ape yg kita ada . atleast we still alive and lebih mampu dlm segi hidup . try tgk org2 yg xd pape tu . tak kesian ker ? emm ~ ohh ! aku terlupa kau tu lebih kesian dari mereka coz kau tak kenal reti puas dan bersyukur . cakap pun tak guna . org nasihat kau kate mereka sibuk dan cemburu kan kau . well ! watever la . ur life not mine . juz pliz . klau nak kawan dgn aku , jgn nak cakap besar depan aku okei ? sebab kata kau tu cuma kata2 bahasa tinggi diri kau tu jer . not reality . face the true girl . back to earth .! even dgn aku pun kau tak suke kalah . ni kan pula dgn org lain di sekeliling kau . my life my way okei ? aku tak kacau org pun . aku minta jer kat kau kalau masih tak dapat ubah sikap kau dgn perangai yg macam tu . tak mustahil kau akan jadi org tamak . orang tamak yg selalu rugi .