Followers

Translate

Free Counter

Monday, 16 May 2011

Nak CANTIK..

produk kcantikan skrg mcm2 ada...
smpai yg dah brumur pun boleh nmpk muder lagi.
yg ada kedut kt muka nk ilang kn pun boleh..kjap jer..zuppp! dah ilang...
nk buang bintik2 itam kt muka un boleh..
nk muka yg halus mulus cm baby pun boleh,, ape lagi klau nk nmpk muder...
piece of cake laaa ~
bkn apa..ni sbnar nyer nk ceta pndapat saya la..
yela dgn ada nyer produk nk bg muka nmpk muder cntik gitu tuhh haa,,
yg tua yg dah brumur tu pun boleh nmpk muder remaja taw..
2 yg nk ceta ckit tuuuu..
cube klau wanita yg dah brumur tu kire cm dlm lingkungan 30-an..50-an tu,,
pkai produk 2..trus nmpk mude dr umur sbnar dorang cmner tuh?
2 yg bnyk lak kes2 laki remaja kwen ngan pompuan lbih tua dr mereka tuh..
mne laa twuu...
kot2 ngah lpak2 ker mnom kat kdai kopi ke kn?
pikat2 ler si pompuan ni td...
igt muder lgi...hahah
tp lazh2 uper nyer lbih tua dr dorang...
pangkat mama kali..

nk salah kn pguna produk tuuu..xjgk la..
nti xlaku lerrr produk2 kat pasar tu..
tp cube fikir laaaa...
cpe xnak cntikkn...
hehehee..btol tak ?