Followers

Translate

Free Counter

Friday, 6 May 2011

kenangan


rindu lagu ni . aku suka lagu ni . aku mula tahu lagu ni mase aku kat kem plkn dulu . sungguh !
aku rindu mase tu. aku rindu nak kumpul kat dewan . balik dorm.makan mee cup tgh2 mlm .
aku rindu kelas dan cikgu2 . uww ! lagu ni irama dia besh . suker . dulu mse 1st tyme dngar lam kem , aku sibuk jer nak tahu lirik lagu ni . haha . funny ! and aku dngar pun sebab dah tiap2 mesti akan dngr lagu ni . but now ! jarang dah dgr . dulu kt kem klau dgr ramai2 . sekarang sorang dah . sedih kan ? nway . juz layannnn ~ lagu ni oryte ?