Followers

Translate

Free Counter

Tuesday, 10 May 2011

high heels ??

cerita tentang high heels ..
i HATE high heels !
truely i HATE it !
hate it ! hate it !!! MySpace
hahah ..

well ., bukan perkara BESAAAR pown.
juz heran .. ++ pelik ?
tgk org yg pkai high heels nieyh .,
tnggi berinci +++ lagi 2 ..
tnggi bha ..
actually aku slalu akan emejin ..hehehe
klau org yg pkai high heels yg 5inci tuuu ..
jatohh!
kebabooom !
emejin laa korang bha !
try emejin chama2 .. mesti rasa lawak kn kn??
MySpaceMySpaceMySpaceMySpace
confirm lawak laa ..
ehehe ..aku mmg kwat emejin pown!
truely la .. aku tak reti sgt pkai heels ni..

tu la sebab nyer aku boleh emejin if org yg pkai kasut tumit tinggi akan jatoh ..
bole dikatakan i emejin bout myself .. hahhah
calii ! .
actually aku tak perlu pkai heels pun . hahah . im suda cukup tinggi .
even OVERR suda tnggi saya neyh .
well! salah satu sebab why aku cerita ttg isu nieyh !
mungkin?
thihihihiie ..